Algemeen

+
Is er een minimale bestelhoeveelheid?

Nee, we hanteren geen minimale bestelhoeveelheid.

Voor orders onder de € 75 ex btw brengen wij € 15 verzendkosten in rekening.


+
Waarom de Kreeft Express?

Kreeft, net als de andere schaal – en schelpdieren uit ons assortiment, zijn zeer gevoelige, kostbare producten, vaak met een korte houdbaarheidsdatum. Wij begrijpen als geen ander dat je daarvoor geen voorraad aan kunt leggen en hierbij een flexibele partner zoekt die dit dagelijks (of zelfs meerdere malen per dag) kan leveren. Op die manier houd je de voorraad laag, en heb je altijd verse kreeft!


+
Voor wie is deze service geschikt?

De Kreeft Express is een bezorgservice voor de professional in kreeft. Dit betekent dat wij alleen leveren aan food-gerelateerd bedrijven (met geldig KvK nummer). De Kreeft Express levert niet aan particulieren.

Wilt u toch kreeft van de Kreeft Express eten? Binnenkort vind je hier een lijst met alle restaurants waar wij aan leveren.


+
Is de service geschikt voor niet-Kweker klanten?

Ja. Vul de gevraagde gegevens in bij het bestelformulier (NAW gegevens en KvK nummer) en je kan gebruik maken van de Kreeft Express. Zie ook “voor wie is deze service geschikt?”.


+
Kan ik nog andere artikelen bij de bestelling plaatsen?

In verband met de richtlijnen voor voedselveiligheid, bezorgt de Kreeft Express exclusief het schaal- en schelpdieren assortiment dat op deze site wordt aangeboden. Voor de bezorging van andere producten kun je contact opnemen met onze bezorggroothandel, of de Kweker ELEKTRO service gebruiken vanuit de zelfbedieningsvestiging in Amsterdam.


+
Ik ben al een Kwekerklant, kan ik ook van de Kreeft Express gebruik maken?

Natuurlijk! Als je al klant van De Kweker bent kun je ook gebruik maken van de Kreeft Express. Zorg dat je het juiste klantnummer invult bij de bestelling, dan kunnen we die direct koppelen aan je klantgegevens.


+
Hoe kan ik bestellen?

Je kunt de kreeften online bestellen. Ga naar “assortiment”, klik op het artikel en vul daarbij het gewenste aantal in en druk op bestel. Je kunt de bestelling afronden na de keuze van een afleverdag & bloktijd en het invoeren van je gegevens.

Klik dan op “bestelling bevestigen” om de order te versturen. Je krijgt per order een bevestiging binnen per e-mail.


+
Hoe moet ik betalen?

Je kunt direct betalen bij ontvangst van de order door te pinnen bij onze chauffeur. Uit veiligheidsoverwegingen heeft de chauffeur geen contant geld bij zich.

Voor Kweker klanten die op rekening kunnen kopen wordt de order op de gebruikelijke manier gefactureerd.


+
Tot wanneer kan ik mijn order wijzigen / annuleren?

Tot een uur voor de starttijd van de gekozen bloktijd kan de order nog worden aangepast of geannuleerd. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via het nummer: 0611744022


+
Hoe worden de kreeften verpakt en vervoerd?

De kreeften worden na uw bestelling pas uit ons homarium gehaald. Om de kreeften vers te houden worden deze op een vochtige ondergrond verpakt en gekoeld getransporteerd met onze Kreeft Express bestelwagen.


+
Waar bezorgt de Kreeft Express?

De Kreeft Express bezorgt binnen de gemeente Amsterdam.

 

Wil je toch kreeften bestellen maar ben je niet in Amsterdam gevestigd? Het assortiment is ook beschikbaar in de zelfbedieningsgroothandels en kan daarnaast besteld worden via onze bezorggroothandel. Meer informatie daarover vind je hier.


+
Wanneer wordt er bezorgd? Tot wanneer kan ik bestellen?

De Kreeft Express werkt met leverbloktijden, bestellingen kunnen tot 1 uur voor start van de bloktijd geplaatst worden :

 

  Levertijd Bestelling doorgeven voor:
Maandag t/m Vrijdag Blok 1 09:00 tot 11:00 uur 08:00 uur
  Blok 2 12:00 tot 14:00 uur 11:00 uur
  Blok 3 16:00 tot 18:00 uur 15:00 uur
Zaterdag Blok 1 09:00 tot 11:00 uur 08:00 uur
  Blok 2 12:00 tot 14:30 uur 11:00 uur
Zondag Blok 1 11:00 tot 13:00 uur 10:00 uur

 


+
Zijn er bezorgkosten verbonden aan de levering?

Als je meer dan 10 kreeften bestelt (orders boven de 75 € ex btw) leveren wij de order gratis af.

Mocht je een kleinere order nodig hebben, brengen wij transportkosten van 15 euro per order in rekening.

 


+
Waarom zijn de prijzen opeens gewijzigd?

Omdat we met dagverse producten werken kunnen de prijzen fluctueren. De prijs van de kreeften wordt onder andere bepaald door de vraag en het aanbod (onderhevig aan weersinvloeden, vangst, seizoenen, etc.)  op de markt, maar ook de wisselkoers kan hier behoorlijke impact op hebben. Wij streven naar een zo stabiel mogelijk prijsniveau en werken met weekprijzen.